Συμβουλές

Συμβουλές

Τηλεόραση

Τοποθετείστε την τηλεόραση σς σωστή θέση (ευθεία μπροστά σας), χρησιμοποιείστε στήριγμα για την μέση σας και την πλάτη σας ,αποφύγετε την πολύωρη παρακολούθηση , κάντε διάλειμμα μόλις αισθανθείτε κάποιο πόνο.

Χρήση υπολογιστή

Χρησιμοποιείτε κάθισμα καλής ποιότητας , φέρτε την οθόνη ευθεία μπροστάσας,  έχετε τους ώμους σας χαλαρούς, μην χρησιμοποιείτε φορητό υπολογιστή για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάντε συχνά διαλείμματα, διακόψτε την χρήση μόλις αισθανθείτε πόνο.

Κρατηθείτε σε φόρμα

Ξεκινήστε αερόβια γυμναστική αφού πρώτα ο γιατρός σας ελέγξει το ιατρικό σας ιστορικό, εκμεταλλευτείτε όπου μπορείτε τις σκάλες και το περπάτημα, μη ξεχνάτε το ζέσταμα πριν την άσκηση, τρέξτε σε χώμα ή χόρτο, διαλέξτε σωστά αθλητικά υποδήματα.

Πρόληψη πτώσεων

Ασκηθείτε τακτικά, διατηρείστε καλή στάση του σώματος, κάντε σωστή χρήση βοηθημάτων (μπαστούνι, πατερίτσες) διαλέξτε τα κατάλληλα υποδήματα , ελέγξτε την όραση σας στον οφθαλμίατρο, αφαιρέστε πατάκια καλώδια ή αλλα εμπόδια που μπρολυν να προκαλέσουν πτώση σας στους διαδρόμους του σπιτιού σας,

Πρόληψη τραυματισμών

Ο φυσιοθεραπευτής σας μπορεί να σας βοηθήσει στην εκγύμναση κατάλληλων μυών και στην διατήρηση της ισορροπίας για την αποφυηγή κακώσεων.

Κηπουρική

Κάντε ένα σύντομο ζέσταμα πριν ξεκινήσετε, μην κάνετε την ίδια εργασία για πάνω από 30 λεπτά, μην σκύβετε αλλά γονατίστε, χρησιμοποιείστε καριτσάκι με τροχό, μην μεταφέρετε βαριά αντικείμενα.